امروز
امروز روز شادیه ... برای بعضی ها که سال 91 رو دوست نداشتن و امیدوارن سال 92 بهتر باشه !
امروز روز غم انگیزیه ... برای بعضی ها که میدونن تو سال 92 شخص به خصوصی رو در کنارشون نخواهند داشت.
امروز روز قشنگیه ... برای اینکه سال نو میشه !
امروز روز زشتیه ... برای اونایی که خودشون نو نمیشن و به نو شدن سال اکتفا می کنن !
امروز روز با طراوتیه ... برای عاشقان بهار.
امروز روز بعد از روز ملی شدن صنعت نفت مبارک باد !
امروز روز بعد از روز چارشمبه سوری ... بر اونایی که نسوختن مبارک باد !
الان نیم ساعت قبل از تحویل ساله ... الان من اصلا تمرکز ندارم واسه همین دری وری نوشتم ... الان من هیچ حسی ندارم ... الان من حالم خوبه ؟!؟! ... الان شما در موردم چی فکر می کنید ینی ؟ ... الان من دیوونه شدم ؟!؟
الان یه خواهش ازت دارم...از وقتی که باهام آشنا شدی تا الان چه خاطره ای ازم داری؟ تعریف کن برام ... خواهش میکنم.
شعار امسالم : ایشالا 92 بهتر از 91 و بدتر از 93 باشه !