ذوالفقار شوقی
یکشنبه دهم مهر ۱۳۹۰، 22:0
سلام
من تا چند روز یا شاید چند هفته دیگه نمی تونم بیام به وبلاگم برستم
شرایط محل کارم جوریه که سخت بشه تو اینترنت فعال بود ؛ یعنی اگرم بیام فقط می تونم جواب نظراتتون رو بدم.اما قول میدم برگردم
مرسی
در این مدت که نیستم منو فراموش نکنید و قول بدید هر بار که میاید برام نظر بذارید
میخوام ببینم کی مرامش بیشتره



