((: پسری که بزرگ شد :))

اما همون پسربچه ی شوخ و شر و شور قبل باقی موند

ذوالفقار شوقی یکشنبه دهم مهر ۱۳۹۰، 22:0

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام

من تا چند روز یا شاید چند هفته دیگه نمی تونم بیام به وبلاگم برستم

شرایط محل کارم جوریه که سخت بشه تو اینترنت فعال بود ؛ یعنی اگرم بیام فقط می تونم جواب نظراتتون رو بدم.اما قول میدم برگردم

مرسی

در این مدت که نیستم منو فراموش نکنید و قول بدید هر بار که میاید برام نظر بذارید

میخوام ببینم کی مرامش بیشتره

بیوگرافی
اول سلام
من ذوالفقارم یا ذولی ، هر کدوم شما راحت ترید . رفتم تو 30 سال و الان 16 ساله که این وبلاگ رو دارم. من کتاب می خونم ، آهنگ گوش میدم ، فیلم می بینم ، درس می خونم ، فوتبال می بینم ، شعر میگم و هر از چند گاهی دستی به قلم می برم ...
اما بهترین کاری که تا حالا کردم ایجاد کردن این وبلاگ بوده
پس به کلبه ی درویشی من خوش اومدی رفیق

پروفایل فعال